maanantai 18. maaliskuuta 2013

Bugaboon maassa kevättyyliä etsimässä

Oltiin perheen kanssa Tukholmassa viikonloppuna. Mukanamme oli raskaana oleva ystäväperhe, ja matka sujui oikein rattoisasti pallomeressä, kaupungilla, kaupoissa ja ravintoloissa lasten vuorotellen kilaroidessa ja vanhempien minihermoromahdusten ryydittämänä.

Lennu nukkui melkein koko Tukholmassaoloajan, mutta kostikin sitten rentoutensa seuraavana yönä heräten 3.30 jonkun maan aikaa ja valvoen siitä aamupalalle. Mutta se niistä lapsista ja muusta tylsästä, ja aiheeseen, eli Tukholmaan ja kevättyyliin!

Tukholmassa kaikilla oli tietysti Bugaboot (tai jotkut turhat ritsat), ihania vaatteita, rumankauniita fashion-isiä ja superihania, tyylikkäitä ja seesteisiä äitejä. Äitityyli oli siis joku upea semisti mukarento tukka, villapipo, poplaritakki tai pitkä maiharitakki ja jotkut kreisit lenkkarit (Nike tai New balance).

Yksi ihan vitun ärsyttävän laiha ja upea raskaanaoleva nainen ei osannut päättää kaksista lenkkareista kummat se halusi, niin sen ärsyttävä mies osti sille molemmat!!!!!! Jos joku pystyy olemaan niin laiha, pitkätukkainen ja tyylikäs RASKAANA, niin sen ei pitäisi saada kaksia ihania Nike-lenkkareita. Toivottavasti sen mies on edes sairaan tylsä ja tyhmä ja aina pois kotoa, että se kompensoi jotain sillä hellämielisellä ostelullaan.

Itselläni oli ylikasvanut hiirenharmaa etutukka pinnillä kiinni, perunasäkkimäinen vartalo ja jotenkin vaan niin kulahtanut äiti-olo, johon edes sadat lenkkarit eivät olisi auttaneet. Mutta olisin silti mielelläni ottanut ne toiset niistä kengistä, mitkä se hot-svedu-mamma sai.

Ne oli nämä. Miettinen, tässä hyvä synnytyslahjaidea niiden timanttien ja muiden typeryyksien sijaan!!!!!!

Niin joo, ja se mun synnytyksen jälkeinen kesätyyli on sitten jotkut ihanat lenkkarit (joko sotavärissä, pastelleissa tai sitten jotain kreisiä shokkiväriä), sileät sääret ja se bikinirajaus, laihuus, ja joku ihana maiharitakki.

Ja muuten hei ai niin, Bugaboo Donkey Monot muuttui kätevästi yllätys-Duoiksi, kun Lalbukka huusi ja vinkui ettei jaksa kävellä! Avattiin vaunut isommaksi, ja hän istui kuin "orrella", ilman istuinta ja oli tyytyväinen kuljetusmuotoonsa! Tavarakori nakattiin sinne alaosastoon!
Jumalalle kiitos näistä vaunuista!

16 kommenttia:

  1. Ihan hillitön postaus :D Tollaisia noi naapurit on! Ja toi synnytyslenkkari-idea on aivan loistava. Laihuus tulee satavarmasti kreisien lenkkareiden kylkiäisenä ;) Mulle heti kans kaksi paria jo näistä syntyneistä.
    Ja kiitti tästä hulvattomasta blogista :)

    -Hilkka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kiitos! Mä just olen miettinyt, että miten ihanalta mä näytän kesäkuumalla synnytyksen jälkeen, jolloin ruskettunutta ja karvatonta ihoa vasten vielä laitetaan se mun ihana vauva valkeissa vaatteissaan tehostamaan päivettynyttä vaikutelmaa!

      (En suostu miettimään sitä, miten karsealta imetyshiessäni näytän sen +25 lisäkilon jälkeen, joista laitokselle jää se korkeintaan 8 kiloa).

      Poista
  2. Sä oot paras ja hauskin :D Mä kopioin sun kesätyylin, jos sopii, vaikken ees oo paksuna.

    Kirotaan yhdessä se hot-svedu-mamma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se hot-svedu-mamma niissä sota-ja oranssi-vihreissä lenkkareissaan! Meidän kesätyyli on paljon upeempi ja undergroundimpi kuin sen rahalla saa rakkautta-kesätyyli! Niilläkin oli muuten bugaboot ja jadenvihreällä kuomulla. Se onnekas h***a!

      Poista
  3. Mäkin käyn säännöllisin väliajoin kateusmatkoilla Tukholmassa. Ajan metrolla Söderiin ja kadehdin ne onnellisen ja huolettoman näköiset perheet, niiden trendikkäät lastenvaunut, kauniit äidit ja niiden tyylit. Ja kaupat, ravintolat, mehubaarit, luomukaupat ja kulmakahvilat. Sietämätöntä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hirveetä kattoa, kuinka ihania ne on! Alppilaan vielä kestikin palata Söderin toiviomatkalta usien Mini Rodinien kanssa, mutta tänne Turkuun kun tulee niin oikein tylsää, suolattua veistä kuin haavassa käännettäisiin!
      Mä perustan oman Ruotsin tänne sit mun synnytyslenkkareilla ja muodikaan upealla vauvalla!

      Poista
  4. JUMALA KEKSI BUGABOOT! Lalli orrella, awww <3 !! Tartutit muhunkin tuon lenkkarikuumeen nyt totaalisesti. Viime syksynä kysin muuten Lasselta onko hän tietoinen moissesta tyylistä, kysyin että onko se tulossa muotiin. Vatsasi että on jo. Hah mä (ja sä) oon kehityksestä jäljessä. Mutta nyt hypätään mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otatte mutsin kanssa vähän joustoluottoa ja lähette sneakersnstuffiin ostamaan uuden kevättyylin! Se tyyli on muuten sellanen klassinen new york-tyyli, se on aina in! Tai tapailin sitä jo joskus 96. kun haaveilin ulkomailla asumisesta ja rokkimimmin/naistutkijan/sosiologin/laihan ihmisen kansainvälisestä urasta.

      Ps. yks vihje: ei karkkia laivalta. Yrjöttää kolmatta iltaa putkeen nää karkit.

      Poista
    2. Kiitos vinkistä!
      ja harmi kun mulle ei sovi pipot. Se todella kruunaisi tyylin. Etenkin näin pakkasilla.

      Poista
    3. Voi Mintturaasua ku joutuu huomenna mun kanssa samaan laivaan. Mun ja helvetin vanhojen Brio ponyjen jotka on askaset ja revenneet ja lapsikin on retrosti puettu :D

      Poista
    4. No mutta ruottista joku uus tyyli sitten! Ihanaa teidän hevisaurus-risteily! Mä olen niiiiiiin kade. Mä olisin voinut paistatella teidän huippubloggaajien sädekehien loisteessa, mutta nyhjään täällä anucsessa vaan. Ens kerralla tuutte Turusta!

      Poista
  5. Mä oon niin pohtinut kans näitä lenkkareita, ja nyt tuli ihan pakko saada fiilis. Ja haluun kans olla laiha, edes ihan vähän. Mutta huonolta näyttää, taidan tyytyä lenkkareihin suklaapala suussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Kesän tyyli on laiha, karvaton lenkkarimuija. Sanokaa mun sanoneen.

      Poista
    2. No jos mä saan edes ne lenkkarit, laihuutta ei oo näkyvissä ka karvojakaan en jaksa koko ajan ajella...

      Poista
  6. Pakko saada lenkkarit nyt heti! Kyllästyttää jo huopatossut. Laihuus, rusketus ja karvattomuus sitten loppukesällä. Siihen asti luvassa painonnousua. Pahoin kyllä pelkään, että Riihimäki karvattomuus toteutuu hiusten harventumisena. Kesällä luvassa remontti, muutto ja neljäs lapsi. Blogisi vaikuttaa mielenkiintoiselta, pitää lukea lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljäs lapsi! WAu! Onnea! Ja paljo asioita tapahtuu sullekin ennen synnytystä, huh.

      Osta säkin itsellesi noi synnytyslenkkarit!

      Poista

Kerro jotain!